Post by gaurijudraless on Feb 23, 2022 13:24:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter Mania - Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter Mania - Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver admin panel ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter Mania - Blast 2022 version ▞▞▞
Jeg nyder virkelig spillet. Der er et par særheder, jeg skulle vænne mig til. Men en meget sjov tid
Elsker dette spil. Meget afslappende!!
Lk
Jeg elsker dette spil, fordi det er virkelig sjovt spil
Dyrt! En hel gris er din med rette, og jeg skal ikke betale for den. Jeg fortjente det.
Fantastisk sjov og nydelse, selvom det nogle gange fryser.
Jeg downloadede kun dette spil, da billedet viste at redde den lille pige på lvl 16 intet endnu, så jeg har afinstalleret det.
Problemer med at komme i gang
TRIVIA QUIZ. Tricky & Fun Game Kviz esaa
For mange annoncer!
Jeg kan ikke spille
God kamp!!!!!!!!!
Bubble Shooter Mania Geduldsspiele oso
Sjovt og nemt
Elsker dette spil. Vy farverig grafik og design. Godt klaret!
Sjovt
For godt
Dårligt spil beklager, at du ikke kan lave et godt spil
Færre forkerte farvekugler ville være rart. Svært nok uden dem.
Det er okay et stykke tid, men nu er det latterligt.
De viser flere annoncer end alt andet, og du får ikke nok mønter til at spille. Du får kun to mønter for hvert niveau, du vinder.
Sjovt.
Dejligt klassisk spil. Masser af boostere og chance for mønter. Ingen fjollede karakterer og ingen konkurrencer. Slapper af.
30 sek tilføjer sug
Bubble Shooter Mania - Blast Mõistatusmängud hfw
Endnu et boblespil? Ja. Men denne har vibrationer, når boblerne springer. Yay!!! Jeg kunne godt tænke mig at se nogle flere niveauer, hvor du sætter gang i massive kædereaktioner.
Hold mit sind af smerte i benene
Jeg elsker det, fordi det er en sjov måde at slappe af på. Det havde tilføjelser, men ikke som skøre tilføjelser eller en masse tilføjelser. Jeg mener, du skal downloade den. Jeg tror, du vil elske dette spil. Jeg er sikker på, at du har downloadet så meget af disse spil. Men du har mange tilføjelser. Disse har, men ikke mange tilføjelser. Jeg har ikke betalt for en lille ekstra. Plus det har en masse niveau, det er sjovt, du bør downloade det. 🐶🐺🐱🐭🐹🐰🐸🐯🐨🐻🐷🐽🐮🐗🐵🐒🐴🐑🐘🐼🐧🐦🐤🐥🐣🐔🐍🐢🐛🐝🐜🐞🐌🐙🐠🐟🐬🐳🐋🐊🐫🐪🐆🐈🐿 Sæt disse på din bedømmelse for nu har jeg ret.
Ganske godt for mange tilføjer
Bubble Shooter Mania - Blast Παιχνίδια παζλ ltzj
Kan ikke komme ind i det faktiske spil -- det bringer hele tiden et andet spil op. Lige meget hvilken knap jeg trykker på, går det til en række spil, jeg ikke vil have. Desuden er et af boblespillene kun på koreansk.
Okay
Meget godt
Meget afslappende og underholdende..
Sjovt!!!!
Meget god ting
Elsker det kan ikke stoppe med at spille nødt til at sætte telefonen på oplader eller holde op med at spille det er fantastisk.
Bobleoptagelse er for langsom, og når du skifter farve... skifter den for hurtigt tilbage
Absurd! At få bobler af enhver farve, der ikke er på skærmen. Jeg er ude!
Det er et sjovt spil og gør dig i tankerne..
Godt afslappende spil, bare en skam der er masser af annoncer
Jeg har ikke noget imod at betale for at spille, men da jeg først krydsede denne "grænse", var de praktiske indkøb ikke tilgængelige for mig. Jeg kunne få en anstændig pakke til 6,99 op til niveau 325? Så blev jeg kun tilbudt dyre eller omend billige, upraktiske pakker
Efter at have spillet et spil eksempel på nummer 56, når du forlader spillet og kommer tilbage, hvorfor skal du spille nummer 56 igen, før du kan komme videre
Meget godt spil, jeg nyder 👍
Det er ikke det spil, det blev vist at være
God og meget underholdende til tidspunkter, hvor det er nødvendigt at lindre stress.
Så så
Elsker spillet, men det sidder fast på niveau 40. Meget foruroligende
Aman Nisar. . til 😈😈😈😈😬😕😡
Bare naaahhh
Jeg havde ikke forventet at beholde dette spil, men jeg elsker lyden og den generelle spilopsætning. Jeg beholder den.
Sjovt spil