Post by dwelinsibackmar on Feb 18, 2022 19:59:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hello Neighbor ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hello Neighbor IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa lisää helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Hello Neighbor 2022 version ▞▞▞
Antaisin 5 tähteä, jos se ei olisi minun ostettava koko peli. Korjaa tämä Haluan pelata kuten silloin, kun voimme pelata ilman ostaa mitään, tämä vain on perseestä nyt. Korjaa pelisi.
Hello Neighbor Sarguzasht qol
Hello Neighbor: Hide & Seek seuraa traagista Naapurin perheen tarinaa tässä dramaattisessa Hello Neighborin esiosassa.Koe piilosta-leikki veljesi kanssa
Kuten muissa arvosteluissa mainitaan, peli kysyy jatkuvasti sijaintiasi, puhelintietoja, kuvia ja muuta. Ehdot ja ehdot ovat myös luonnollisia. Kun ohitan tai kiellän antamani kaikki tietoni, peli ei anna minun pelata sitä. 2/5, koska peli näyttää hauskalta myös yt-kanavilla
heitto- ja pudotuspainikkeet eivät toimi, ja osa näytöistä vilkkuu. Minulla on chromebook ja liitin siihen xbox one -ohjaimen, joka näytti toimivan ja peli näytti ohjaimien säätimet, mutta ohjeiden mukaan se ei toiminut edes painikkeiden painamisen jälkeen. myös kaikki on harmaata ja värit eivät lataudu. idk se on aika outoa ja on perseestä, etten voi tehdä mitään
Se on hieno peli, grafiikka voisi olla parempi, mutta se ei haittaa minua. Pelin kulku ja tarina ovat loistavia, ja säätimet ovat keskimääräisiä. Mutta hieno peli kaiken kaikkiaan.
Vihaan tätä. Laatu on kauhea ja se on liian herkkä. Yritin hypätä katolle päästäkseni avaimeen ja lopulta hyppäsin tielle. Yritin kytkeä ohjaimen puhelimeeni, voin kääntää päätäni. Mutta ainoa syy, miksi annan tälle 2 tähden, on se, että peli on hauskaa, mutta ei puhelimessa. Myös säätimet ovat roskaa tehdä paremmin.
Playstation 4 -pelit - Gigantti
tämä peli on mailman paras peli milloin😋
Tämä peli on todella hyvä! Mutta luuletko, että voisit lisätä rauhalliset puitteet, jotta naapuri ei ole kotona ja voimme tutustua taloon? Olisi todella mukavaa ehdottomasti lisätä haamutila
Olen juuri ladannut tämän pelin ja minulla on ongelma. Kun sovellus latautuu laitteelleni, se viivästyy jatkuvasti. Tarkemmin sanottuna se siirtyy latausnäytöstä suoraan "tinybuild"-aloitusnäytön juttuun naapurin ollessa sivulla ja sitten takaisin. En tiedä mitä tapahtuu, wifini on kunnossa, Chromebookini on hyvässä kunnossa, joten sen on oltava sovellus. Korjaa tämä. Haluan todella pelata tätä peliä, mutta en voi käyttää sitä millään muilla laitteillani.
Hello Neighbor Macəra ypc
Ei mene päälle
Rockpoint Hotspring Resort Hotel & Spa, Laguna - Agoda
Paras peli koko maailmassa Hyva
Tips hello Neighbor roblox 2018 Game Free V2
Se ei toimi minulle. Joka kerta kun yritän pelata, se jäätyy, olen ladannut pelin uudelleen, eikä se ole vieläkään toiminut. KORJAA PELISI NYT myös pelin mielestä olen 5-vuotias.
Rehellisesti, se ei ole huono. Mutta ei vain se voisi olla parempi. Sen täytyy heti parantua. Säätimet takertuvat liian usein, liikkeet ovat liian voimakkaita ja viiveitä. Mitä tulee grafiikkaan, olisi mukavaa, jos niitä voisi säätää. Ja tällä tarkoitan sitä, että haluan pystyä lisäämään ja parantamaan niitä enemmän. Ne näyttävät erittäin, sanotaanko... laimeilta. Tämä todella tarvitsee huoltoa sekä päivitystä... tai kolme. Se on tähän mennessä tehty melko hyvin, mutta sen voisi tehdä paremmin. Sanon vain, siinä kaikki.
Mies, rakastan tätä peliä, mutta viimeisessä näytöksessä, kun heität jotain valokytkimeen leivänpaahtimen laukaisemiseksi, se on itse asiassa MAHDOLLISTA, koska esine ei pääse käsiksi valokytkimeen. Katsoin opetusohjelman ja siinä oleva henkilö saattoi heittää hyvin pitkälle. Poistin typerän pelin ja lataan sen uudelleen
hyvä ktllä
Ilman ohjaimia olisin arvostellut korkeampia, mutta kun yrität paeta jonkun luota ja liikkeesi on epäröivää ja hidasta, jäät varmasti kiinni. Se tuo turhautumisen tason, jota ei pitäisi olla. En ole varma, tehtiinkö se niin tarkoituksella vai onko se seurausta nopeasta vapauttamisesta, mutta joka tapauksessa se vaatii huomiota. Tässä on paljon potentiaalia, joka voi johtaa fantastiseen seikkailuun, mutta kunnes se toteutuu ja päivitetään, se on pelätty matka hammaslääkäriin!
sen toiminnallinen, mutta hahmot ovat kaikki sekaisin, kuten naapuri on kelluva pää ja im sekaisin möykky, ja se sanoi, että se ei ole yhteensopiva puhelimeni kanssa, mutta en usko, että asia on niin, joten korjaa se. se on todella ok, vain vähän enemmän virheenkorjausta ja optimointia. ja säätimet ovat hieman hämmentäviä.
Family Island™ — Farming game கேஷுவல் efw
MYTTAN MYTTAN KUN
TinyBuild: Hello Neighbor indie -peli osuu 30 ... - Zephyrnet
Joten sain sen kerran, kun huomasin sen olevan puhelimessani, koska minulla oli se tietokoneellani ja PS4:llä, joten siellä oli yksi bugi, joka ei todellakaan antanut minun pelata latausnäyttöä ei latautunut, mutta poistin sen ja asensin sen uudelleen. ja se toimi, mutta sen vian vuoksi annoin sille 4 tähden pahoittelut awsome ggame tho...
Silleen okei mutta se ei anna sun enää pelata vaan se jäätyy kun tiput tai jäät kiinni
Hello Neighbor - viimeisin versio ladattavissa ilmaiseksi 2022
We're hard at work on Secret Neighbor, the Hello Neighbor ... Hello Neighbor is coming to iPhone/iPad, PS4, Switch, Android on July 27th.
kyl hyvä peli
Oon läpässy koneella vitun jees
Haluaisin ilmoittaa bugille 1: esine häiritsee pinotessani 2: kun kiipeän tikkaita ylös etuoven viereen ja asetan esineen, se myös häiritsee. Haluan alfan kuin PC:ssä
Hello Neighbor Приключения hcn
Pidän tästä pelistä niin paljon ja vihaan kun olet ensimmäisessä näytöksessä ja et pääse näytökseen 2, sinun on vain saatava kellari valmiiksi, mikä ei ole reilua, että hei naapuri voi olla kellarissa, mutta ongelma on aina kun kuolen, se sanoo sait kiinni! Ja sinun on katsottava mainos tai ostettava se, tai sinun on vain tehtävä jotain, jotta saat mahdollisuuden pelata, joten korjaa se ja palaan pelaamaan peliäsi
Paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pidän tästä pelistä, mutta haluan pelata Alpha 4:tä ja Alpha 5:tä ja kaikkia muita alfa- ja betaversioita ja haluan pelata hei naapuri piilosta
Vitsailetko? Sain juuri tämän uuden päivityksen ja nyt minun on ostettava koko peli. Olin näytöksessä 3 kellarissa, jossa oli bugi ja musta, puun näköinen jätkä vaalealla silmällä. Älä tuhlaa aikaasi tähän pelin roskakoriin. Näillä kehittäjillä on maine, että sinun on ostettava koko peli. Se on aina kallista. Koko pelin hinnalla minun pitäisi saada se tietokoneelleni, ei puhelimeeni.
Hello Neighbor on kauhupeli, jossa tehtäväsi on hiipiä naapurin taloon ... Lajityyppi: Toiminta, Seikkailu, Kauhu; Näytön kielet: Arabia, Englanti, Espanja,
Hello Neighbor on kauhupeli, jossa tehtäväsi on hiipiä naapurin taloon ... IPad Pro 12.9 toimii liiankin hyvin , pääsen kurkkaamaan seinien läpi - helpottaa
GAME OF THRONES kulta- ja timantteja vapaa - SUPERWINN
Joten ostin koko pelin toisella puhelimella (ei mainoksia) ja sitten poistin sen, ostin myöhemmin uuden puhelimen (vanhan puhelimeni näyttö rikki) ja kun asensin sen, siinä ei ollut ostostani. minulla ei ole täyttä peliä
Tämä saa minulta suuren kielen, enkä edes pelannut sitä. En ole kiinnostunut pelistä, joka haluaa raaputtaa minulta kaikenlaista tietoa, jotta kehittäjä voi myydä eniten tarjoavalle. Pelaan mieluummin 8,99 dollarilla, enkä joutuisi varastamaan tietojani. Mitä tulee 25,99 dollarin sovelluksen sisäiseen ostoon, sinun täytyy vitsailla. Kehittäjät ovat ahneita, enkä halua olla osa sitä.
Peli ei ole kovin vakaa...
Hello Neighbor | pelaaja.fi
WAYYYYYYY myös. Paljon mainoksia
Paras peli ikinä